Flota System Blog

Odkryj historie z naszych udanych projektów z zakresu monitoringu GPS, alarmów samochodowych, systemów monitoringu wizyjnego i alarmów domowych. Poznaj wyzwania, z jakimi się mierzymy, gdy dostosowujemy rozwiązania do unikalnych potrzeb naszych klientów. Bądź na bieżąco z naszym blogiem i zainspiruj się naszymi sukcesami w dziedzinie bezpieczeństwa. Dołącz do naszej społeczności i poznaj najlepsze praktyki w instalacjach. 

Instalacja monitoringu w opryskiwaczu Condor

Monitoring opryskiwacza Condor

Firma Flota System wdraża systemy monitorowania GPS maszyn rolniczych na rzecz rolników indywidualnych i przedsiębiorstw rolnych. Nasze systemy pozwalają na stały dostęp do informacji na temat ciągnika, kombajnu, samochodu dostawczego, parametrów jazdy operatora, a w przypadku prostszych maszyn – pozycji i podstawowych parametrów. W ramach wdrożenia przeprowadzamy analizę potrzeb, wybieramy i projektujemy rozwiązanie, instalujemy system, szkolimy i zapewniamy pewne wsparcie powdrożeniowe.

Lokalizatory Flota System są w stanie dokładnie określić położenie maszyny rolniczej z precyzją nawet do 5 metrów, co stanowi tylko jeden z wielu możliwych do kontroli parametrów. Nasze urządzenia pozwalają na podłączenie lokalizatorów do różnych czujników zbierających dane. Dzięki temu możesz kompleksowo monitorować i raportować różne informacje oraz zdalnie kontrolować swój park maszynowy.

Praca systemów monitoringu pojazdów Flota System opiera się na dwóch kluczowych technologiach: GPS i GSM. Technologia GPS korzysta z danych satelitarnych do określenia położenia maszyny. Urządzenie łączy się z komputerami maszyny poprzez magistralę CAN i pozwala na monitorowanie wielu parametrów ilustrujący jej bieżący stan.

Oto lista możliwych do kontroli zdalnej czujników i danych w przypadku ciągników i maszyn wyposażonych we własny silnik:

  • kontrola paliwa,
  • sonda paliwa,
  • odczyt danych z magistrali CAN pojazdu,
  • elektroniczne korki wlewu paliwa (informacja o otworzeniu/zamknięciu),
  • czujnik pracy WEBASTO,
  • czujnik pracy pompy,
  • zdalne odcięcie zapłonu,
  • czujnik temperatury np. w chłodni (zdalny odczyt z alarmem po obniżeniu się temperatury zadanej),
  • identyfikacja kierowcy,
  • przełącznik jazda służbowa/prywatna,
  • czujnik pracy ramienia koparki,
  • czujnik otwarcia pokrywy silnika,
  • informacja o uruchomieniu silnika,
  • informacja o napięciu akumulatora,
  • połączenie z fabrycznym alarmem pojazdu (informacja o załączeniu syreny)
Udostępnij ten wpis:

Powiązane wpisy